GRATIS AFHENTNING ELLER FRAGT TIL PAKKESHOPS!
106 CM BREDE RULLER, SOM ER LET AT MONTERE!
GRATIS AFHENTNING ELLER FRAGT TIL PAKKESHOPS!
106 CM BREDE RULLER, SOM ER LET AT MONTERE!
GRATIS AFHENTNING ELLER FRAGT TIL PAKKESHOPS!
106 CM BREDE RULLER, SOM ER LET AT MONTERE!
GRATIS AFHENTNING ELLER FRAGT TIL PAKKESHOPS!
106 CM BREDE RULLER, SOM ER LET AT MONTERE!
GRATIS AFHENTNING ELLER FRAGT TIL PAKKESHOPS!
106 CM BREDE RULLER, SOM ER LET AT MONTERE!
GRATIS AFHENTNING ELLER FRAGT TIL PAKKESHOPS!
106 CM BREDE RULLER, SOM ER LET AT MONTERE!
GRATIS AFHENTNING ELLER FRAGT TIL PAKKESHOPS!
106 CM BREDE RULLER, SOM ER LET AT MONTERE!
GRATIS AFHENTNING ELLER FRAGT TIL PAKKESHOPS!
106 CM BREDE RULLER, SOM ER LET AT MONTERE!
GRATIS AFHENTNING ELLER FRAGT TIL PAKKESHOPS!
106 CM BREDE RULLER, SOM ER LET AT MONTERE!
Alle handler foretaget via denne hjemmeside foregår mellem dig, som kunde, og Nordica Living som leverandør.
Nordica Byg ApS.
Rågelundsgyden 12
5240 Odense NØ.
Tlf. +45 281 281 52
kontakt@nordicabyg.dk
CVR: 37470333
Nordica Living modtager betaling med VISA, Mastercard, MobilePay, samt betaling igennem PayPal. Alle beløb er i DKK (Danske kroner). Beløbet bliver først trukket fra kundens konto, når ordren er afsendt.
Nordica Living bruger verdenskendte Worldline, Shopify Payments og PayPal som betalingsmuligheder i webshoppen.
Alle betalinger og kortdata er krypteret for, at du kan opnå sikkerhed under dit køb hos os.
Alle ordrer bekræftes automatisk (pr. e-mail), og du vil indenfor maks. 8 timer på hverdage modtage besked pr. e-mail, hvis der skulle være problemer med levering (restordre/udsolgte artikler).
Nordica Living leverer alle hverdage.
Forsendelse i Danmark:
Vi sender som standard via GLS, Post Nord eller leverer personligt, hvor vi forbeholder os retten til at vælge hvilken forsendelsesudbyder er bedst passende. Prisen på vores fragt er enhedsbaseret. Afhængigt af ordrens størrelse, vil der ved bestilling dukke leveringsmuligheder op, som er specifikke til din ordre som kunde. De forskellige leveringsmuligheder ser således ud:
Ved lagervarer gælder følgende leveringstider:
Ved bestillingsvarer gælder følgende leveringstider:
Bestillingsvarer leveres til kunde efter maksimum 14 arbejdsdage
Forhindring af afhentning af pakker:
Afhentes pakken ikke 7 dage efter ankomst til pakkeshoppen, hæfter køber selv for at få gensendt varen igen. Køber hæfter ligeledes for gebyrer og omkostninger der skulle forekomme under returnering af pakke.
Kontakter kunden ikke info@nordicaliving.dk umiddelbart efter returnering af pakken så vil det samlede beløb blive returneret til kunden fratrukket fragtomkostninger og gebyrer til returnering.
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på Nordica Living
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.
Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal kunde senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Returneringsomkostninger skal du som kunde selv stå for.
Ønsket om fortrydelse skal gives pr. mail på info@nordicaliving.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker, at udnytte din fortrydelsesret.
Hvis der er aftalt refusion, så bedes kunden sende deres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.
Returnerede varer bør være i god og ubeskadiget stand. Hvis returnerede varer viser tegn på skade eller brug, udover hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på, hæfter du for forringelse af varens værdi. Vi anslår en eventuel værdiforringelse ud fra en konkret vurdering af den returnerede vare. Du er ansvarlig for eventuelle skader, som kan opstå under returtransporten
Hvis noget kommer til skade med posten, så send et billede af det beskadigede produkt til info@nordicaliving.dk senest 14 dage efter ordren er modtaget, så sender vi gerne en erstatning uden omkostninger for dig.
For ordrer tabt i transit skal alle krav indsendes senest 2 uger efter den forventede leveringsdato. Men ingen bekymringer! Vi sender gerne en erstatning uden omkostninger til dig. Vi kan dog spørge om din hjælp før vi sender en erstatning afsted, såsom at bekræfte med dig, hvis forsendelsesadressen var korrekt. Vi vil også opfordre dig til at komme i kontakt med det lokale posthus for at prøve at finde den tabte ordre.
1. Skriv til os på info@nordicaliving.dk og lad os høre hvor utilfredsheden ligger. Inkluder venligst ordrenummer i mailen.
2. Afvent vores respons. Vi sørger for at svare indenfor 24 timer og vil give dig instruktion for vores returneringsprocedure.
Der gives 2 års reklamationsret. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Udgiften til returforsendelser af denne type dækkes, efter aftale, af Nordica Living.
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af vores produkter.
Vi passer godt på dine data, og her finder du hele vores persondatapolitik.
Cookies:
Ved at benytte Nordica Living webshop (nordicaliving.dk) accepterer du brug af cookies. Cookies er små tekstfiler, som kan bruges af websteder til at gøre en brugers oplevelse mere effektiv. Hvis du ønsker mere information om vores brug af cookies, henvises der til vores cookie-politik.
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til: info@nordicaliving.dk
Besøg vores showroom i Odense og bliv inspireret af end 100 forskellige tapeter.
Find vej til osTak fordi du abonnerer
Denne e-mailadresse er blevet registeret!
Produkt | SKU | Beskrivelse | Kollektion | Tilgængelighed | Produkt type | Andre detaljer |
---|